Monday 5 September 2011

~Tema Pre-wedding photoshoot~

BILE aku nengok daisypath for our wedding, rse cm cuak gak. 8 months to go..huhu..jap je nnt mse berlalu. skrg ni pon aku still survey2. Then, bile my fiance start je naik kapal bulan 11 ni, aku akn start membeli barang2 ckit2..banyak gak bende kiteorg dh discuss sementare die cuti ni. Coz nanti die dah kt kapal, aku kene independent handle sumenye. Hope semua persiapan & majlis nnt akan berjalan lancar. Insyallah..

Aku agak teruja nengok pre-wedding photoshoot hehe...macam2 tema & photographer yg kreatif..kalo bajet lebih ley la ambik beliau as our photographer... mase aku nengok pic mase member aku kawin, aku rse sangat2 TERUJA dengan sentuhan kreatifnye..more pic boleh cuci mate kat http://mohdrazali.com/

Berbalik pada tema prewedding, aku ingat nak buat tema yg ade kaitan ngan my guitar hehe..guitar tu present for our anniversary..memandangkan aku suke gile gitar, my fiance pon membelikannye secara senyap2..PINK color uolls...hehe..skrg pon bru belajar plucking je haha..sangat susah main gitar rupenye..tpi nengok my fiance main gitar cm senang je =P. yok cuci mate..

my luvly guitar
comel kan

santai je hehe

romantik kan cam ni...hehe
sangat sweet~



SUMBER: CIK GOGGLE =)

4 comments:

Nurul Izayani said...

nice..sgt setuju!!!romantik + comel,hehe..
*iza dh hire razali unt kawin,huhu..baya dia pling mahal..tp sbb nk gamba lawo,bedal la labu~

Razali said...

Menarik idea pre wedding tu. InsyaAllah kalau ada rezeki kita buat pre-wedding macam ni. Kalau kawasan Kluang / Batu Pahat, banyak tempat menarik untuk tema sebegini.

rosspink said...

iza~org dh mitak quotation harge utk pakej die dh lme dlu & dh dpt pon..pastu nmpk dlm jadual die de wedding iza bln 3..mmg sgt teruja hehe..org ngah mengusahakan duit ke arah itu hehe

rosspink said...

en.razali~insyallah kalo ade bajet lebih mmg kamoo jdi 1st choice sya hehe..pakej quotation pon sya dh mintak dlu..