Monday 2 January 2012

goody bag & bunge telur setel~

hepi new year uolls...azam uolls?hope masing2 ade azam yg nk dicapai thn ni..kalo cm aku ni for sure azam thn ni nk dirikan masjid hehe...so start thn ni mule la mood kawen je LOL..Insyallah kalo xde pape, lps rye nnt aku akn dirikan masjid. kalo arini 1hb januari 2012..nmpak gaye nye tinggal 8 bulan je lgi nk prepare kan?pejam celik jap je 8 bln tu nnt. berdasarkan experience exB2B yg len, kne prepare awal2. nnt senang katenye...so aku pk nk beli 1 or 2 brng stiap bulan..tu pon kalo ade ongkosnye hhuhu..so bln ni aku beli goody bag & bunge telur dlu. oleh sebab tdi aku ngan family dh ke seremban, sempat gak cuci mate kt nilai 3. then, jalan punye jalan "terberkenan" lak ngan goody bag ngan bunge telur kt 1 kedai ni..before ni nape aku g sne cam xperasan kedai tu ek haha..akibat dh berkenan sgt, aku pon trus decide beli 1100pcs utk goody bag..kad yg bakal diedar nnt dlm 500pcs, so jemputan dlm 1000 org kan. my mom ckp cmtu. tpi bile pk balik ptut lebih kan lgi goody bag tu kan. biar lebih jgn kurang. xpe next month boleh g lagi hehe..cam dekat kan nilai ngan kluang huhu..bunge telur kt ctu pon cecantik..geram nengok. tpi beli ckit je. beli dlm 100pcs dlu. Tapi aku dh rse lega bile dh setel beli2 tdi. atleast matlamat ku tercapai gak hehe. duit bonus pon dh digunakan sebaik2nye..kalo xckup boleh beli lgi next month...next month rse nye nak beli tempat isi gegule. tdi dh nmpak pinky2...hehe..goody bag ngan bunge telur tdi for sure la pinky gak haha..yok nengok brng2 yg beli tdi............


nmpak ckit tpi "mendak" gak kete huhu

***padahal kt a.hitam ade je jual2 ni sume..sibok je nak li kt nilai 3 gak hehe

No comments: