Saturday 17 December 2011

my BFF wedding~

AKU sgt jeles nengok org kawin huhu...coz aku xkawin2 lgi......my wedding kne postponed lgi mybe pas rye..huhu xpela dh nasib future wife pelaut begini...huk2...arini aku nk update bout my BFF a.k.a. k.liza dh kawin....selamat dh jdi puan. xley la nk cekcur bagai dah ngan akak. kang xmkn lak si faishar tu haha...about her wedding..aku sgt suke die nye pelamin...sgt cntik bgi aku..ngan keadaan dewan de pink2 bagai..paper latern pon ade...sgt suke..kalo de button "like" kt blog ni, mmg aku dh klik dh kt pic pelamin tu haha...aku pon agak suke catering yg cm hotel2 tu..sgt sistematik.nmpk teratur je. mknn pon panas sntiase. sedap nk mkn. tpi xde kemampuan nk buat cmtu. rm12 1kepala. kalo 1000 org mau nye rm12k..huhu...pape pon SELAMAT PENGANTIN BARU K.LIZA & FAISHAR...semoga berbahagia kalian selamenye...

ni la pelamin nye....cntik x?

k.a.m.i

akhirnye jdi pn. pengantin hehe

aku ngan pengapit d vouge haha ;P
fad ngan faishar..ehem2...
ngan k.liza...xley cekcur dh pasni huhu ;(

***doakan kami pulak cepat naik pelamin ye...aminnnn...

5 comments:

Nurul Izayani said...

aahla..cantiknya pelamin dia..mesti dia bnyk duit..jeles T.T

rosspink said...

cntik kan...org pon jeles hehe

hayden said...

ala ross pink pon msti boleh bwt cmtu..kna gegeh la..

hayden said...

rosspink pon boley bwt cmtu..cume nak x nak je la..

rosspink said...

kne gigih duit pon kne byk uolls hhuhu